facebookScript פיתויי הפילאטיס | פילאטיס | סטודיו פילאטיס | ג'ירוטוניק | D&A פילאטיס וג'ירוטוניק
פילאטיס

פיתויי הפילאטיס

מחקרים חדשים בנושא הפילאטיס בודקים את שיטות הטיפול האלטרנטיביות הנפוצות ולחרוץ את מידת ההשפעה שלהן על הגוף והנפש. מבין שלל השיטות, ישנה אחת בלבד אותה הספר מגדיר כמיוחדת. המיוחד בפילאטיס הוא שהשיטה אינה מתיימרת לרפא את הגוף אלא למנוע שחיקה שלו ולשמור על מצב רוח מרומם. מעבר לאלה, היתרון של הפילאטיס הוא בכך שהוא מחזק את המערכת החיסונית של הגוף. מתעמלים רבים מספרים כי האימון משפר את היציבה, מחזק את השרירים ומעצים את הקשר שבין הגוף לנפש.

 

שיטת טיפול אקטיבית

השוני של הפילאטיס הוא בכך שהוא אקטיבי. דיקור סיני, רפלקסולוגיה ושיאצו הן שיטות בהן הטיפול הוא פסיבי, כלומר המטופל שוכב על כורסת הטיפולים והמטפל הוא זה שעוזר לו. יתרון נוסף של הפילאטיס הוא שהוא מלמד את הגוף דברים חדשים שהגוף מיישם אותם באופן לא מודע. בעוד בטיפול פסיבי הגוף לא מסוגל לעשות לעצמו דיקור סיני וכדומה, אימון אקטיבי עוזר ליציבות הגוף, נשימה תקינה ועמידות של השרירים. קל ליצור הרגלים בריאים כשמתאמנים שלוש פעמים בשבוע.

 

קצב האימון

אימוני פילאטיס נערכים במהירות איטית, בצורה זו האפשרות לפציעות ושחיקות של איברי הגוף הן נמוכות. בזכות עובדה זו ניתן להגיע לסטודיו גם כשהגוף עייף, כשאין מוטיבציה או כשקשה להתרכז בתנועה נכונה. הכי טוב זה להגיע לאימון כשהגוף רענן הראש ריק ממחשבות כיוון שזה מאפשר ביתר קלות לשים לב לניואנסים של התרגיל. האימון עצמו אינו מעמיס על הגוף מאמצים ואינו מעייף. ההפך הוא הנכון. לאחר האימון השרירים רפויים והמתחים בגוף נחלשים.

 

למידה ומודעות

לאחר שמתנסים במגוון שיטות אימון בפילאטיס, לומדים לנתב את האנרגיות והריכוז לטובת איבר מסוים. תרגילים מסוימים מצריכים ריכוז של שריר אחד בלבד ושמים עליו את הדגש. כשהגוף עייף, צריך לדעת ללמוד כיצד יש להפיק את המירב מכל אימון. מגלים שישנם שרירים שמצליחים לתפקד גם כשהגוף מותש. לעיתים, עצם זה שעייפים מבצעים את התרגילים בצורה שונה ומעניינת כיוון שכך לומדים הרבה דברים חדשים על הגוף שלנו כמו מהו סף המאמץ וכיצד להוציא מן האימון יותר.

 

כיצד להתמיד בפילאטיס?

עצה טובה: סגלו לעצמכם שיגרת אימונים. לכו בימים קבועים ובשעות קבועות. הסיכויים טובים יותר כאשר הולכים ישר אחרי העבודה או הלימודים עם תיק שהכנו מראש. אמרו לעצמכם שלא משנה מה, אתם הולכים להתאמן. גם כשקר, כשחם, כשיורד גשם ואפילו שהשעה מאוחר. רק בצורה זו מופיעים לכל השיעורים ועושים את העבודה כמו שצריך. לאחר מספר חודשים תוכלו להעריך את המאמץ וגופכם יראה וירגיש נפלא.

 

ללכת עם חברים

במידה והולכים עם חברים, קל הרבה יותר להתמיד. אפשר להביט על תנועותיו של החבר ובכך להגביר את הביקורת כלפי הטכניקה שלכם. אימון עם אדם שמכירים הופך את האימון להרבה יותר כיוון שמשתפים אדם נוסף בחוויה ונוצרת איזושהי מחויבות כלפי השני. ללכת ביחד לפילאטיס זה חוויה.

צרו קשר
אנא מלאו את הפרטים בטופס ונחזור אליכם
חדשות מהסטודיו
ינואר 24 2017
מבצע חבר מביא חבר!


ברכישת מנוי חדש , מתנה- שני שיעורי היכרות לבני משפחה/חברים


פרטים בסטודיו

פברואר 12 2019

ימי ראשון משעה 16:00 עם קשת(מ- 17.2.19לתקופת ניסיון)



ימי שני בשעה 11:00 עם ענת(מתחילת פברואר)


ימי שני בשעה 12:30 ובשעה 13:30 עם עומר(מתחילת פברואר)


ימי שני בשעה 17:00-20:00 עם קשת (שעות כפולות עם נטלי )


ימי שלישי נוספו שעתיים משעה 8-10 עם רוני (מ12.2.19)


ימי רביעי בשעה 10:00 עם עומר


ימי חמישי בשעה 10:00 עם ענת


ובימי שישי דיקלה /ענת 11:00


*ניתן להירשם באפליקציה


ינואר 15 2017


דרושה פקידת קבלה אחראית, נעימה, 


בעלת תודעת שירות גבוהה וניסיון במכירות.


 


מייל למשלוח קורות חיים  


da.pilates10@gmail.com


 


תודה,צוות D&A   פילאטיס ג'רוטוניק



אפריל 13 2016

סטודיו רמת גן: 


רחוב אלוף דוד 40, רמת חן


טלפון: 03-6787412 




אפריל 13 2016
מגוון מנויים חודשיים!


פעם בשבוע


פעמיים בשבוע


פעמיים פלוס שיעור נוסף על בסיס מקום פנוי


ומנויים נוספים


לפרטים:03-6787412


 

יוני 20 2016

שיעור TRX לרשותכם בימי שני


מוזמנים להירשם לניסיון


קרא עוד
חזרה לעמוד הקודם