facebookScript פילאטיס וחיטוב | פילאטיס | סטודיו פילאטיס | ג'ירוטוניק | D&A פילאטיס וג'ירוטוניק
פילאטיס

פילאטיס וחיטוב

אחת השאלות הראשונות שכל מתאמנת פילאטיס חדשה צריכה לשאול את עצמה הוא "מהו השינוי שברצונך לראות בעקבות סדרת האימונים. התשובה הנפוצה לשאלה זו היא לעיתים קרובות "שיהיה לי גוף חטוב ומוצק". אחד הכללים החשובים שצריך לזכור הוא כי אימון ועוד אימון ושורה של אימונים יובילו לתוצאה הראשונה. התמדה היא מילת המפתח. אימונים והתעמלות בשיטה זו מחזקת ומחטבת את הגוף. מודעות לגוף משפרת את היציבה ואת האיזון השרירי.

 

כיצד להתאמן בהצלחה?

חשוב להתאמן מספר פעמים בשבוע. ג`וזף פילאטיס הגדיר את מספר האימונים המינימאלי לשבוע לשני שיעורים בשבוע. אורכו של כל שיעור הוא שעה בדרך כלל ופרק זמן שזה מאפשר להגיע אפילו ליותר מפגשים. בנות המתאמנות אפילו פעם אחת בשבוע מצליחות לשמור על אנרגיות ועל הרגשה טובה. חוגים שונים בשעות נוחות ובסניפים שונים מאפשרים לכל אדם המתאמן למצוא את הזמן הנוח לו ביותר. בין אם מדובר בשעות הבוקר, אחר הצהריים ושעות הערב המאוחרות, כל שעה אידיאלית עבור פילאטיס.

 

להתמיד בתנועה נכונה

אימוני פילאטיס סדירים מאפשרים לגוף להישאר במצב נפלא מבחינת כושר ועמידות גופנית. המפרקים נשארים גמישים, טווח התנועה של הגוף גדל והגידים חזקים יותר. הסוד להצלחה טמון בהתמדה באימונים. לאחר חודשיים של אימונים אינטנסיביים רואים את התוצאות על הגוף ומצב הרוח עולה פלאים. במידה ולא מקפידים על התעמלות סדירה, השינוי קטן מאוד. פילאטיס אינו קסם וכדי להראות תוצאות יש להשקיע בביקורים קבועים בסטודיו. מכל זאת נגזר שהפרק הזמן הכדאי לאימונים הוא אם כך – כל החיים!

 

תזונה נכונה

כדי לחטב את הגוף, לא מספיק רק להתאמן בפילאטיס. חשוב גם לשמור על תזונה נכונה ומאוזנת. להגיע למשקל הנכון מאפשר למלא את הנפש באנרגיות ולהקטין היקפים. תזונאים ממליצים היום על ארוחה קטנה כל שלוש שעות ועל ריבוי באכילה של פירות. מומלץ להימנע ממוצרי מתיקה, ממאפים ומאוכל מטוגן. עשו לעצמכם הרגל ואיכלו בכול יום אוכל בצבעים רבים. מחקרים מדעיים מוכיחים כי לכל מאכל בצבע כלשהו יש ערך תזונתי שונה.

 

אירובי

אימוני הפילאטיס אינם אירוביים ולא שורפים קלוריות רבות. כדי להשיל משקל עודף רצוי לשלב את החוג יחד עם הליכה מהירה של חצי שעה שלוש פעמים בשבוע. הצעה: לכי לחדש כושר ברגל ובכך תחסכי זמן מיותר. אין צורך לרוץ במשך זמן רב כיוון שהדבר מפעיל לחץ מיותר על העמוד השדרה ושוחק את הסחוס שבברכיים. הקפידי על קצב הליכה מהיר, נעליים נוחות ושתייה ובכך תבצעי נכונה את האימון הפיזי.

 

פילאטיס מנצח

היתרון בפילאטיס הוא שהוא אינו שוחק את הגוף ואינו יוצר עומסים מיותרים. שילוב טוב של אירובי, תזונה מאוזנת וביצוע נכון של התרגילים תורמים לגוף בריא. בואו להתאמן ולשפר את יכולת הריכוז, את היכולות המוטוריות והמנטאליות ותיהנו מפילאטיס בכול שעה ביום.

צרו קשר
אנא מלאו את הפרטים בטופס ונחזור אליכם
חדשות מהסטודיו
ינואר 24 2017
מבצע חבר מביא חבר!


ברכישת מנוי חדש , מתנה- שני שיעורי היכרות לבני משפחה/חברים


פרטים בסטודיו

פברואר 12 2019

ימי ראשון משעה 16:00 עם קשת(מ- 17.2.19לתקופת ניסיון)



ימי שני בשעה 11:00 עם ענת(מתחילת פברואר)


ימי שני בשעה 12:30 ובשעה 13:30 עם עומר(מתחילת פברואר)


ימי שני בשעה 17:00-20:00 עם קשת (שעות כפולות עם נטלי )


ימי שלישי נוספו שעתיים משעה 8-10 עם רוני (מ12.2.19)


ימי רביעי בשעה 10:00 עם עומר


ימי חמישי בשעה 10:00 עם ענת


ובימי שישי דיקלה /ענת 11:00


*ניתן להירשם באפליקציה


ינואר 15 2017


דרושה פקידת קבלה אחראית, נעימה, 


בעלת תודעת שירות גבוהה וניסיון במכירות.


 


מייל למשלוח קורות חיים  


da.pilates10@gmail.com


 


תודה,צוות D&A   פילאטיס ג'רוטוניק



אפריל 13 2016

סטודיו רמת גן: 


רחוב אלוף דוד 40, רמת חן


טלפון: 03-6787412 




אפריל 13 2016
מגוון מנויים חודשיים!


פעם בשבוע


פעמיים בשבוע


פעמיים פלוס שיעור נוסף על בסיס מקום פנוי


ומנויים נוספים


לפרטים:03-6787412


 

יוני 20 2016

שיעור TRX לרשותכם בימי שני


מוזמנים להירשם לניסיון


קרא עוד
חזרה לעמוד הקודם